dissabte, 27 d’octubre del 2007

Una de niños...

Van passant els anys i cada vegada són més els qui, no quedant-se enrere, decideixen posar fil a l’agulla i procrear per no marxar d’aquest món sense deixar la seva part de descendència. Uns ho fan amb els ulls tancats, d’altres s’hi tiren més de dos anys fent-se proves de fertilitat. Alguns busquen la parelleta i uns altres amb prou fèines s’espavilen amb un. Hi ha qui va per fèina i en fabrica un per any i també qui encara s’està recuperant de l’ensurt del predictor... Però la questió és PROCREAR. De la manera que sigui; costi el que costi; on sigui i amb qui sigui. Bé, amb qui sigui... En aquest “post” he intentat començar un recompte de tota la canalla que avui dia corre pel món (dins i fora de la panxa del bou) per que tots estem una mica més al corrent d’aquestes personetes que tantes alegries i disgustos ens donaran. Permeteu-me que comenci amb la notícia més recent; tant recent que encara ni té nom (s’accepten propostes). Es tracata del nostre amic Eloi “Lailu-lalia” i la seva dona, l’Anna. Avui m’han ensenyat això: És un nen... Moltes felicitats a tots dos!
IMPORTANT! Si poseu volum sentireu un sorollet molt especial...

17 comentaris:

Txorifont ha dit...

Bé parella, Moltíssimes felicitats. Ja us ho he dit en persona; però tot agafa més valor i sentiment aquí dins.
Obro aquí doncs, un espai de propostes per posar-li nom al nano. (Només són idees que us poden ajudar si voleu). Ara,sort que no ha esta nena, perquè Valentina, company... I et quedaves tan ample, oi?
Jo havia sentit algú que dèia Marc. Semblarà nom de nena:
Foneticament Marc Claramunt sona igual que Mar Claramunt... Oju! Que a mi Marc m'encanta.
Moltes gràcies per la documentació audiovisual.

Tx!

Anònim ha dit...

Moltes felicitats Eloi...benvingut al mon dels papis...que t' haig de dir, ja em vas veure aquest estiu corrent amb la super panxa darrera del Erik...
Propostes de nom......jo voto per Pol que quedara molt be amb la meva Paula (pobres Ciara i Paula nomes feu nens) QUEDARAN BEN SERVIDES...

Anònim ha dit...

Ai ai ai la meva pobra Chiara i pobra Paula, com diu la Sandra, amb tants animalots pel voltant! Ja estic estalviant per un cinturó de castedat!!Moltes felicitats parella! A mi m'agrada Jan. Siii, ja sé la brometa del trencapins darrera però què voleu? m'agrada...
Petonets!!

Anònim ha dit...

Torno a escriure per dir que m'he emocionat amb la eco!

Txorifont ha dit...

Has sentit el cor? És una passada! Hi ha un moment que se liveu la cara perfecte.

Daria i Sandra: Penseu en escriure'm 4 línies describint els vostres fills o explicant alguna coseta interessant del progressos o... En fí, que haig de currar-m'ho que te cagues per fer reports i necessito ajuda.:(

Algú sap alguna cosa de l'Eva ("haveiz vizto a Eva?) Pot ser que no tingui bé el seu mail i encara no s'hagi enterat de l'existència d'aqeust fabulós mitja de comunicació?

Sandra, please de ton germà tampoc no sé res. rebota-li un mail d'aquests de "publi" que em curro.

Petons a les dues!

Eloi ha dit...

Bon dia a tothom. Es tanca el concurs. El fill de l'Anna i l'Eloi ja té nom: es dirà Pau, Pau Claramunt. Sí senyor!

Anònim ha dit...

Família!!!!
Que guay aquest blog, Jordi!
M'estic enterant de tot el que no tenia ni puta idea i de paso veo a los chavales y chavalas de tothom!!!
Quins fills més guapos que teniu, sobre tot el futur punky, que ya apunta maneras.
Petons a totes i tots!!!
Nacho

Anònim ha dit...

ei família,
Ja tenim un altre pauet!!! i sembla mogudet!!!. jo que anava a proposar Kevin (Swan) com a nom!

Font, felicitats pel blog!
petons

anna "gusi"

Anònim ha dit...

Sembla un espai patrocinat per DODOTIS, coi!!!

Aquest tipus de blogs son contraproduents per les q tenim "3taitantos" i no tenim criatures (encara), underpression, underpression!!!! Q cabrons... ;-P

Li reenviaré al Gurma a veure si també sen's anima!!! i ja possats muntem un "chiquipark"!

Per cert Jordi, la Crispy està més que maca amb la panxota, et recomano que quedis amb ella "pronte" ara té temps , està molt menys liada amb temes de feina , a l'Evix ja li hem dit que has muntat l'HOLA de Torre i es mor de ganes de connectar-se no té temps pobre....

Petonsss i reitero les meves felicitacions a tots els pares, futurs pares, nens, embironets.... i al Xoldi per la iniciativa!

Muaaa!

Anònim ha dit...

Muchas felicidades Eloi&Anna me gusta Pau...
Esto es maravilloso de verdad...
Propongo oraganizar un encuentro para poder vernos todos en vivo y en directo y poder hacernos los comentarios a la cara tu...
Pero de verdad hacer el esfuerzo y montarlo de momento os envio la direccion de una casa rural que se puede alquilar un finde entero o solo un dia para hacer barbacoa y tal la mirais y me decis ...bueno ahora veo que la direccion no la tengo pero se llama MOLI D'EN SALA (MONISTROL DE CALDERS)

Txorifont ha dit...

Que hay, "Penetros", que soys todos una colla penetros, toos!
Como me gusta que escribáis y os comuniquéis entre todos en el TxoriblocK. Me encanta. Muchas gracias por hacer este pequeño espacio, cada vez humildemente más grande.
Crispy: Esta semana estoy en Palma. La que viene, que estoy en el Salón Nàutico, tampoco... Umm... Ostias! La próxima? (arriesgando, ahí!) Aun te podré ver la barrigota?. Yo te llamo y te invito, os invito a comerrrr!
Estoy empezando a mover lo del Sr. Sala y su molino. Muy grande idea (que dicen los alemanes)
Eeeeeeeeeeeeeevaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Muntaaaaaaaaaaaaaaaadaaaaaaaaaaaa!
Esta, pa mi que está fabricando el segundo... ;)

Anònim ha dit...

Jordi, moltes gracies per fer-me arribar aquest blog, m’encanta tornar a saber coses de la gent del sagrat cor!!! L’Eloi papa!! És genial! Moltes felicitats. Per cert, m’agrada Pau (per això li vaig posar al meu fill gran…)

Anònim ha dit...

La Muntada està deconnectada i ja hem fet un rodolí!
Primer tema: Pau m'agrada molt. Felicitats!
Segon tema: quedada al molí. Perfecte! L'altre dia deiem amb la Eva de proposar una cosa similar i la Crispy s'ha adelantat. Perquè no proposem algunes dates i anem fent eliminació? Hauria de ser aviat però, aquest mes de novembre...
Tercer tema: Txordi, aquest finde t'envio el que demanes de la Chiara.
Ciao, petonets!
Ahh, y Sandrix, si tú y el Gurmix montais un chiquipark los niños de allí se nos van al after! Quina por! je je

Anònim ha dit...

Hola de nou!!

L'Eloi pare!! MOLTES FELICITATS!! Kina gràcia tornar a saber coses de vosaltres i que siguin amb noticies com akestes!! el Berni, l'Eloi... jordi això vol dir que després vas tu? ;)

Aurea por cierto, estoy metida de lleno en nuestra investigación eh? tu tranki que cuando sepa algo te lo digo!

Bé, eloi, FELICITATS de nou!! Per cert, encertadíssim el nom!

Un petó per tota la gran familia d'akest blog!

Txorifont ha dit...

Hey, Ari! Què és això de la investigació aquesta de que parles? Ho volem saber. Per cert: una altra investigació que podem iniciar podria ser la de la recerca de correus electronics de gent. Per exemple: Anna covas, Dani Esteban, Vera Blázquez, Egea (què fe l'Egea?), Alvaro Elorza... Va, doneu-me un cop de mà!!

Anònim ha dit...

Molt bo!! tens telepatia o algo semblant...M'està ajudant a trobar el mail d'un vell amic que viu ara a Andorra...

Anònim ha dit...

ei cap problema! jo estic en contacte amb l'egea, ja li passaré el teu blog perque també s'ha sumi a la familia. Que et sembla?

També li passaré a la Vera, del dani esteban no en ser res...

Quien busca a Daniel Bosch?? misiones imposibles..Dnaiel bosch??

petonets!!