diumenge, 2 de desembre del 2007

Una altra de nouvinguts

Buenuuuuuuuu, buenu, buenu, bueeenu! (i fixeu-vos que ho dic en format barbarisme de “lo” esmaperdut que m’he quedat en veure quant us ha agradat aquest blog. Doncs senyores i senyors... Això només acava de començar. Aniré per parts i donant la raó a la busetta kaldalnat en tot el seu discurs, a l’apartat de “web d’interès” ja fa dies que podeu trobar un report molt guapo del viatge que vam fer, com ell diu, “fa uns quants anys” (sembla que va ser ahir) a Menorca amb el Rodamón i un colega dormilega, que fumava més petes que el “J” de la Travi y el McQueen junts. D’altra banda, Garlic, sento no donar mai la meva “ohpinió” en el teu blog. La veritat és que una vegada ho vaig fer i encara que no t’ho creguis no vaig ensortir-me’n. Tampoc no pretenc amb aquest espai “ohbligar” a ningú a fer res que no vingui de gust. Em serveix que de tant en tant facin una ulladeta als reports i recordin que, encara que el ritme de vida que portem no ens permeti estar tant junts com abans o trobar-nos tots a Torredembarra durant dos mesos i mig, o sortir en bici cada dissabte o liarla cada jueves tonto o totes aquelles coses, som un gran grup de gent que ens interessem pels nostres i sempre estem aquí i això mai no canviarà. Bé, amic Salvatore! Esto está chupao... Es pa tontos... Y pa daltónicos, que no he escogido ni un solo color... Me tienes que dar unas clases y consejillos. Seguro que entre tú y tu amigo inglés hacemos esto mucho más grande. I és que us estic molt agraït a tots, de veritat: Marta, “moglie de l’Italianini”, Ari, Bernardo, Bosetta Kaldalant (ka bó!), fins i tot la Montserrat, l’Auri, Martinakis, Oscarillu, a la meva dona...A tots de veritat, però permeteu-me que em reservi unes especials línies per un gran amic que no podia faltar... Riñeeeeeee! Company, quins records que m’han vingut al cap de sobte, mentre et llegia. Fliparàs amb el report calero que em curraré. Quan el publiqui però, haurem d’investigar una mica i trobar els mails de tota aquella colla. Tu en deus tindre uns quants. Ara us vull fer arribar una gran notícia que molts de vosaltres ja heu sentit tot i que és molt recent i ens cau una miqueta lluny. Es diu Paula Odman Bou. Va nèixer el 23 de Novembre a les 21:30 a Dubai (18:30 hora Barna). Va pesar 3,5 Kg i mesurava 53 cm. Segons la mare, tot ha anat molt bé. Diu que no han arribat a estar ni 48 hores a l’hospital. El diumenge 25 ja sortien tots cap a casa. Us deixo el seu telèfon i mail per si encara no li heu dit res i unes fotos de la nouvinguda Pauleta. També li podeu deixar un comentari en aquest mateix espai.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------- Sandra Bou: sandra@boudman.com +971559159170. També la podeu trobar al Skype.

9 comentaris:

Txorifont ha dit...

Sandreta! Moltíssimes felicitats! Quin peaso de Bou que has fet. Visca la genètica catalana! Esperem veure-us aviat. Un petó molt fort a tots.

Tx!

Anònim ha dit...

Com s'amplia akesta familia eh? Aket cop dsd Dubai! Sandra moltes felicitats! ;)

I el PASSAT 17 DESEMBRE aniversari pau?? Cullons!! quina diferència horària Andorra-Spain més brutal! jejeje Pau sigui kuan sigui felicitats!
Auri por cierto, he intentado enviarte email para contarte lo de tv3 pero me es totalmente imposible! Lo intetaré de nuevo mañana...

Vinga! una abraçada a tots!

Jordiet no et creguis que m'he oblidat de les fotos eh? Tinc pendent escanejar algunes "perles" i enviar-te-les. Quan vagi a BCN em posaré "manos a la obra" ;)

Anònim ha dit...

Ostres quina monanda de criatura...moltes felicitats familia!

Txorifont ha dit...

Collona Ari com a pretes! No m'has donat temps ni a repasssar l'article. Ja hi diu Novembre.
Quan vens? Espero aquestes "perles"

Anònim ha dit...

Muxas felicidades...estoy de acuerdo con el txorifont...vaya pedazo de niña bou que va a correr por las callles de dubai....que ilusion....dale unos fuertes achuchones de todos nosotros....y tu cuiidate muchiiiiisssiiiimmmooooo
crispy&eduart

Luca, Nuc y Berni ha dit...

Oleeeeee pareja!felicidades! Me flipa esto de que tengais una criatura en Dubai y tenga la noticia y las fotos en Les Franqueses del Vallès! Brutal.

A ver si me entero cuando esteis en barna y me explicais como va esto de ser progenitor ;o)

Abrazo!

Anònim ha dit...

Estem molt be tota la family....encara que flipant una mica perque no es lo mismo 3 que 4.
L'Erik ho porta mes o meyns be aixo de tenir una germana...els primers dies la pobre Paula va rebre per totes bandes pero ara semble que nomes li fa mimitus...
Lo dicho estem super contents i un peto a tothom de part de la family boudman. MUAAAAAAAAA

Txorifont ha dit...

Que bé Sandreta! Gràcies per mantindre'ns informats. Això de rebre, amb un germà gran, és normal. És clar tu no ho saps perque ets la gran; però jo quan vaig nèixer ja en tenia dos (i sobretot una d'elles) que m'esperaven amb ganes. Ara: no és el mateix nèxer amb una germana gran que un germà... Però en fí; cada familia i cada nen és una història. Et dessitgem el millor, per a tu i per tota la teva família, i ja ho sabeu: Si ens necessiteu per alguna coseta que poguem fer des d'aquí... Mensajito en el TxoriblocK.

Petoníssims a tots!

Tx! i Eri

Txorifont ha dit...

Perdó! Volia dir que no és el mateix nèixer amb un germà gran, que amb una germana...!!! Ohti tu!